De tapre krigers hjem
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem er hvem

+9
Kir
pedersen03
Kei
per poulsen
BJsGhOsT
Ivan Hansen
mærsk
tvilling
Saksen (Admin)
13 deltagere

Go down

Hvem er hvem Empty Hvem er hvem

Indlæg  Saksen (Admin) Tors Jan 20, 2011 3:37 pm

Jeg kan jo så passende lægge ud...

Her finder I en bedaget herre, som til daglig kører en af regionens patientbusser.
Min karriere på Travian er kort, men god... jeg startede på den tidligere s3. Her var jeg så lige så uheldig, at nogle var på den gale side (De vandt s3) Evil or Very Mad
Jeg forsøgte mig så på speedserver...men ups...der var jeg sq for gammel..og for tung i ? ? ?

Og nu har jeg så fundet en plads på s2. og en flok gode ally mates, med hvem jeg forventer at nå et godt resultat.

Saksen Basketball



Sidst rettet af Saksen (Admin) Tors Jan 20, 2011 4:02 pm, rettet 1 gang

Saksen (Admin)
Admin

Antal indlæg : 69
Join date : 12/12/10

http://dtk-travian.snob.tv

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  Saksen (Admin) Tors Jan 20, 2011 3:58 pm

Godfred :-)
Godfred Today at 16:48

.Jeg er en halvgammel fysik og matematiklærer, som har alt for meget fritid :-)

Jeg har spillet Travian før, men der er altid kommet noget i vejen, så jeg måtte stoppe.

Jeg har aldrig været med i en alliance før. Det er nyt, spændende og rigtig hyggeligt. .

Saksen (Admin)
Admin

Antal indlæg : 69
Join date : 12/12/10

http://dtk-travian.snob.tv

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty tilling

Indlæg  tvilling Tors Jan 20, 2011 6:33 pm

jeg hedder henrik tvilling og er 43 år gammel så idt jeg husker Very Happy
jeg arbejder på københans engros fisketor og møder kl,5,00 derfor ser i mig tit på traian allerede fra 4.00,
jeg er på det meste af dagen on and off da jeg er på kontor.

tvilling

Antal indlæg : 21
Join date : 12/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  mærsk Tors Jan 20, 2011 8:11 pm

Jeg hedder danni mærsk er 32 år, og bor i det sønderjyske sammen med min kone og 2 børn. Jeg har ikke den store erfaring på travian (derfor nok et par ”dumme” spørgsmål engang imellem) jeg prøver at være på så meget som muligt, vis ikke andet så via min tlf.

mærsk

Antal indlæg : 7
Join date : 06/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Margit_N

Indlæg  Gæst Tors Jan 20, 2011 10:42 pm

Hej vi er to på denne konto

Dennis og margit (mand og kone) vi har 2 børn på 2 og 5 år

vi har ik meget erfaring men vi prøver at få mere ved at spille både her på S2 og på S3 og på classic og på travian.com :-) (har vel ca 7 måneders erfaring)

Dennis er lige blevet erklæret rask har ligget med dårligt knæ i 7 måneder og er blevet opereret og min kone margit er elev som sosu assistent :-)

vi er udpreget deff spiller eller som man siger 90% deff og 10% off :-)

vi er guld bruger (det gør det lidt sjovere) :-)

// Margit_N


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Galli

Indlæg  Ivan Hansen Fre Jan 21, 2011 7:13 am

Jamen jeg er en fyr på 24 som bor sammen med min kæreste.

Er ved at læse til Civil maskin ingeniør så år tiden er til det så er det her ved travian.

Især perioderne med eksamen er god travian-perioder =)

Har ikke spillet så meget - vel omkring 2 måneder.

Var faktisk ved at stoppe spillet da jeg syntes det var kedeligt, det var så lige indtil saksen og jeg havde lidt sjov.

Med tiden kommer der nok også en masse mærkelige spørgsmål herfra, men det må i leve med Very Happy .

Spillestil: Jeg er vel nok mest til at høste alle de helt små og sikre byer for så at lave et stort og beslutsomt slag.

Ivan Hansen

Antal indlæg : 44
Join date : 17/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  BJsGhOsT Fre Jan 21, 2011 7:53 am

Jeg, BJsGhOsT, har spillet i 4 år. Er 44 år, gift oh har 2 dejlige børn i skolealderen.

Jeg arbejder som gartner med sæsonansættelse, hvilket giver mig masser af tid i vinteren til at spille Travian og lave noget med familien.

Jeg har været med til at vinde forrige server med NE som black jack. Very Happy

Hvorfor BJsGhOsT på denne server så? Fordi "black jack" var snuppet da jeg tilmeldte mig. Evil or Very Mad
BJsGhOsT
BJsGhOsT

Antal indlæg : 125
Join date : 12/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  per poulsen Fre Jan 21, 2011 4:42 pm

Per Poulsen, 32 år, spiller sin anden server i Travian. Første server gik ikke så godt, da jeg ikke var i en særlig god ally.

Jeg er gift og har 2 dejlige børn på 3 og 7 år.

Er pt. arbejdsløs, så har okay tid til Travian, eller bruges tiden med familien som jeg sætter meget højt Smile

Jeg er blandet def. og off. spiller, men lægger mig dog ikke ud med de store Wink

per poulsen

Antal indlæg : 10
Join date : 04/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  Kei Fre Jan 21, 2011 7:45 pm

Jeg er en ung kvinde på 23. Mit navn er Line Keiluweit (deraf navnet Kei). Jeg bor i Sønderjylland med min kæreste og min vidunderlige kanin Wink

Jeg har spillet på S2 for en 3-4 år siden da det startede, var med i kløveret men måtte stoppe idet Travian er frygteligt vanedannende Smile

Jeg er p.t. ledig så er meget aktiv og delvist guldbruger da økonomien os ska hænge sammen Wink

Kei

Antal indlæg : 62
Join date : 13/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  tvilling Fre Jan 21, 2011 7:53 pm

tvilling skrev:jeg hedder henrik tvilling og er 43 år gammel så vidt jeg husker Very Happy
jeg arbejder på københans engros fisketor og møder kl,5,00 derfor ser i mig tit på traian allerede fra 4.00,
jeg er på det meste af dagen on and off da jeg er på kontor.

Jeg bbor i Høje Taastrup sammen med min kone og søn Daniel på 12år, som er med på kontoen.

tvilling

Antal indlæg : 21
Join date : 12/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Hvem er Hvem!

Indlæg  pedersen03 Søn Jan 23, 2011 12:29 pm

Jeg er en 23 årig studine, der til dagligt læser på københavns universitet og bor alene i det "berygtet" Nørrebro.. pirat

Det er min første gang/server, så er meget grøn i dette spil, men man skal jo starte et sted.. Wink

pedersen03

Antal indlæg : 13
Join date : 12/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  Kir Tirs Jan 25, 2011 9:35 am

Mit navn er Kirstine og jeg er 21 år.
Til dagligt læser jeg to uddannelser, er både i gang med en bacholor i erhvervsøkonomi og informations teknologi inde på CBS, samt et weekend kursus som hold instruktør (fitness center).
Jeg har rimeligt med tid til travian i hverdagene, har min pc med på studiet hver dag så kan ofte lige gå ind og se om der sker noget spændende, i weekend kan det dog knibe lidt når jeg er på kursus.

Jeg er også ny travian spiller, startede en gang i efteråret her på s2 og har ikke spillet før, så jeg stiller også "dumme spørgsmål", men det er jo sådan man bliver klogere.

Kir

Kir

Antal indlæg : 13
Join date : 13/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Hvem er hvem

Indlæg  Gæst Ons Jan 26, 2011 6:56 pm

Hej

Jeg må jo så være en af de yngste her i alliancen;), men det forhindre mig ikke i at have erfaring Razz. Når men jeg hedder Danni og er 16 år;). Jeg går til dagligt på gymnasiet så det går der en del tid på. Derudover har jeg self. et fritidsarbejde, træner en gang imellem og så skal vennerne, familien osv også passes Wink. Derfor er jeg ikke så vildt aktivt her på forummet pga jeg har meget travlt med andre ting.

Jeg har spillet travian i et par år og var på et tidspunkt bl.a. top 100 på server 1 (forrige sommer). Der delte jeg en bruger sammen med min bror. Jeg har både prøvet at spille alle "classes" indtil videre og fortrækker galler hvis jeg selv skal spille på den, men hvis jeg har en eller 2 at dele den med så SKAL man spille germanere;)

Hmm ja det var hvis lidt om mig Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  Mads Jensen Tirs Feb 01, 2011 12:58 pm

Hej
til alles store overraskelse hedder jeg Mads. Jeg er 27 og geografistuderende ved KU.

Jeg har spillet travian en enkel gang tidligere for 3 år siden. Min spillestil afhænger lidt af min kalender hvilket vil sige at jeg høster så meget/så tit jeg kan, men falder nok alligevel i kategorien deff. spiller.

Det er første gang jeg er med i en så velfungerende alliance Very Happy
/MJ

Mads Jensen

Antal indlæg : 6
Join date : 13/12/10

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  maXam Fre Feb 04, 2011 9:35 am

Hej allesammen.
Mit navn er Ole jakobsen, jeg er 52 år gammel.
Jeg har arbejdet i 30 år indenfor forsvaret med fremstilling af ammunition.
For 2 år siden blev fabrikken solgt til en spansk virksomhed, eXpal, der er en underafdeling af det internationale firma maXam.
Jeg fungerer til dagligt som teamleder i afdelingen "small arms" (fremstilling af patroner).
Har spillet Travian i ca. 8 år sådan lidt on/off.
De første år som Dick Turpin, og de sidste 2 år som maXam.
Spillede sidste server 2 i allyen K&Q.

maXam

maXam

Antal indlæg : 16
Join date : 02/02/11

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty hvem er hvem

Indlæg  abc Tors Feb 10, 2011 7:03 am

Jeg hedder morten. og arbejder som vvsmand/blikkenslager. startede travian for 4 år siden da jeg var rejse montør. Spillede i 2 år. og startede op på denne her server igen. jeg er 32 år.

abc

Antal indlæg : 19
Join date : 06/02/11

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Vi er legender

Indlæg  Joe montana Fre Feb 11, 2011 3:12 pm

Hej alle.

Vi er Joe 1 og Joe 2.

Vi har spillet sammen i 5 år så vi er rimelig erfarne.
Vi har været med i slutspil et par gange og har for nylig vundet en server som germaner og en af de store spillere. Vi er henholdsvis 20 og 21 år og bruger vores tid på venner og travian.

Venlig hilsen Joe 1 & Joe 2

Joe montana

Antal indlæg : 2
Join date : 13/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvem er hvem Empty Sv: Hvem er hvem

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum